Polityka Prywatności

POLITYKA COOKIES

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu: ODITK Consulting Sp. z o. o. z siedzibą pod adresem: ul. J. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  1. a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

  1. b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

„niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające

pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;

„wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

„funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

„reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika.

Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Powyższy wzór polityki cookies chroniony jest prawem autorskim, które przysługują IAB Polska. Źródło: wszystkoociasteczkach.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (zwanego dalej Rozporządzeniem lub RODO) informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych jest ODITK Consulting Sp. z o.o. (dalej ODITK) z siedzibą przy ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk, adres e-mail: oditk@oditk.pl.

2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu:

1) na podstawie Pana/Pani zgody, organizacji i prowadzenia szkoleń, warsztatów, wykładów, konferencji, usług doradczych i consultingowych, jak również innych pozaszkolnych form edukacji (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);

2) zawarcia umowy w zakresie świadczonych przez ODiTK usług, w związku z Pani/Pana zainteresowaniem ich ofertą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),

3) wykonania umowy wskazanej w punkcie 2 (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),

4) przeprowadzenia działań analitycznych w zakresie optymalizacji naszych usług, procesów obsługi sprzedaży i posprzedażowe, w tym reklamacji, co stanowi prawnie uzasadniony interes ODITK (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),

5) archiwizacji, dla zabezpieczenia informacji na wypadek potrzeby prawnej wykazania faktów, co stanowi prawnie uzasadniony interes ODITK (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),

6) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes ODITK (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),

7) badania satysfakcji klientów, co stanowi prawnie uzasadniony interes ODITK (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),

8) przekazania Pana/Pani opinii o usługach świadczonych przez ODiTK innym klientom jako referencji, co stanowi prawnie uzasadniony interes ODITK (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),

9) oferowania produktów i usług bezpośrednio, w tym dobierania ich pod kątem Pana/Pani potrzeb za pomocą profilowania, co stanowi prawnie uzasadniony interes ODITK (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),

3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas nieokreślony (od dnia uzyskania zgody na ich przetwarzanie);

4. Posiada Pani/Pan prawo:

1) dostępu do swoich danych i otrzymania ich kopii,

2) sprostowania (poprawiania) swoich danych,

3) usunięcia danych,

4) ograniczenia przetwarzania danych,

5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym ich przetwarzania w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego,

6) przenoszenia danych,

7) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego) w razie przetwarzania danych niezgodnie z prawem,

8) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych – cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

5. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez ODITK i ich powierzenie jest dobrowolne, ale konsekwencją niewyrażenia zgody będzie brak możliwości brania udziału osoby, której dane dotyczą, w szkoleniach, warsztatach, wykładach, konferencjach, usługach doradczych i consultingowych, jak również innych pozaszkolnych formach edukacji organizowanych przez ODITK.

6. W celu wykonania praw wskazanych w ust. 4 prosimy o złożenie oświadczenia za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres oditk@oditk.pl spod adresu, którego zgoda dotyczy.